Αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα; Αν η απάντηση δεν βρίσκετε παρακάτω μπορείτε να επικοινωνήσετε απ’ ευθείας μαζί μας. Τα στοιχεία επικοινωνίας βρίσκονται στην αντίστοιχη σελίδα,πάνω δεξιά στο site.
Τεχνικές Λεπτομέρειες
- Ποιες είναι οι απαιτήσεις συστήματος;
Μπορείτε να παρακολουθήσετε ταινίες στην πλατφόρμα σε υπολογιστές με λογισμικό Windows 7 (ή νεότερο) ή Mac με Intel επεξεργαστή και λειτουργικό OSX 10.12 (ή νεότερο). Μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε σε tablet και κινητά Android, καθώς και iPhone και iPad χρησιμοποιώντας την αντίστοιχη εφαρμογή (δείτε παρακάτω σχετικά). Θα χρειαστείτε μια ευρυζωνική σύνδεση ή σύνδεση οπτικών ινών - η πλατφόρμα δε θα λειτουργεί με dial-up σύνδεση. Παρακάτω θα βρείτε μια πλήρη λίστα απαιτήσεων.
- Ποια είναι τα προαπαιτούμενα για υπολογιστές με λογισμικό Windows;
Ο υπολογιστής θα πρέπει να τρέχει σε Windows 7, Windows 8.1 ή Windows 10. Επίσης είναι αναγκαίο ένας από τα ακόλουθα προγράμματα περιήγησης: Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Internet Explorer ή Opera. Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε την πιο πρόσφατη έκδοση του περιηγητή σας, καθώς οι προηγούμενες εκδόσεις ενδέχεται να μην υποστηρίζονται. Ο Internet Explorer στα Windows 7 δεν υποστηρίζεται πλέον. Θα χρειαστείτε μια ευρυζωνική σύνδεση ή σύνδεση οπτικών ινών - η πλατφόρμα δε θα λειτουργεί με σύνδεση μέσω κλήσης (dial-up).
- Ποιά είναι τα προαπαιτούμενα για υπολογιστές Mac;
Ο υπολογιστης θα πρέπει να τρέχει λογισμικό Mac OSX 10.12 ή μεταγενέστερη έκδοση. Επίσης είναι αναγκαία ένα από τους ακόλουθα προγράμματα περιήγησης: Google Chrome, Firefox, Safari ή Opera. Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε την πιο πρόσφατη έκδοση του προγράμματος περιήγησης σας, καθώς οι προηγούμενες εκδόσεις ενδέχεται να μην υποστηρίζονται. Θα χρειαστείτε μια ευρυζωνική σύνδεση ή σύνδεση οπτικών ινών - η πλατφόρμα δε θα λειτουργεί με σύνδεση μέσω κλήσης (dial-up).
- Δεν μπορώ να παρακολουθήσω - Γιατί η αναπαραγωγή βίντεο σταματά ή δεν παίζει ομαλά;
Εάν η σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο είναι κακή ή ασταθής, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε προβλήματα κατά την αναπαραγωγή.
- Από ποιες συσκευές μπορώ να κάνω Chromecast;
Μπορείτε να κάνετε Chromecast από το πρόγραμμα περιήγησης Chrome ή από μια συσκευή Android χρησιμοποιώντας την Android εφαρμογή SHIFT72 ή από ένα iPad χρησιμοποιώντας την Apple εφαρμογή SHIFT72 για iPad.
- Πώς μπορώ να παρακολουθώ περιεχόμενο χρησιμοποιώντας το Chromecast από το Chrome;
Βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδέσει το Chromecast με την τηλεόραση σας και το δίκτυο Wi-Fi και, στη συνέχεια, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα. Ο υπολογιστής σας πρέπει να είναι συνδεδεμένος στο ίδιο δίκτυο Wi-Fi με το Chromecast. Για πληροφορίες ή βοήθεια για τη σύνδεση του Chromecast με την τηλεόρασή σας ή / και το δίκτυο Wi-Fi, ανατρέξτε στη διεύθυνση support.google.com/chromecast.
- Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε την πιο πρόσφατη έκδοση του Chrome μεταβαίνοντας στις Ρυθμίσεις> Σχετικά με το Google Chrome και ενημερώστε το πρόγραμμα περιήγησης Chrome στην πιο πρόσφατη έκδοση, εάν είναι απαραίτητο. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα, δείτε πώς μπορείτε να ενημερώσετε το Chrome.
- Στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome μεταβείτε στη σελίδα της ταινίας και ξεκινήστε την αναπαραγωγή του περιεχομένου.
- Επιλέξτε το εικονίδιο Cast στην κάτω δεξιά γωνία.
- Επιλέξτε τη συσκευή σας Chromecast.
- Η ταινία θα αρχίσει να παίζει στη συσκευή σας Chromecast.
Κατάλογος ταινιών και ενοικίαση
- Δεν μπορώ να παρακολουθήσω περιεχόμενο, τι συμβαίνει;
Ελέγξτε τις παραπάνω ελάχιστες απαιτήσεις συστήματος. Σας συνιστούμε να ενημερώσετε το πρόγραμμα περιήγησης σας στην τελευταία έκδοση του. Χρησιμοποιούμε “προσαρμοστική ροή bitrate” που σημαίνει ότι η ποιότητα ροής θα προσαρμόζεται αυτόματα με βάση την ταχύτητα του διαδικτύου σας. Για ροή υψηλής ευκρίνειας (HD), συνιστούμε συνδέσεις VDSL, καλωδιακό ίντερνετ η ιντερνετ οπτικών ινών, καθώς δεν μπορούμε να εγγυηθούμε σταθερή ροή HD στο ADSL. Αν δεν βλέπετε την ταινία στο λογαριασμό σας, δείτε παρακάτω γιατί ενδεχομένως έχει παρέλθει το παράθυρο διαθεσιμότητας της ταινίας.
- Ενοικίασα μια ταινία, αλλά θέλω να την παρακολουθήσω αργότερα. Μέχρι πότε είναι ενεργή η αγορά μου.
Η κάθε ενοικίαση έχει ισχύ για τρεις μέρες. Έχετε δηλαδή την ταινία διαθέσιμη στο λοαγαριασμό σας για τρεις μέρες από τη στιγμή της αγοράς. Από τη στιγμή όμως που θα πατήσετε το play και εκκινεί η προβολή, έχετε 24 ώρες για να ολοκληρώσετε τη θέαση. Μπορείτε να πατήσετε παύση, να γυρίσετε το βίντεο πίσω ή να το προχωρήσετε όπως επιθυμείτε. Μέσα σε αυτές τις 24 ώρες μπορείτε να δείτε την ταινία ή κομμάτια της όσες φορές επιθυμείτε.
- Βλέπω μια ταινία στον κατάλογο, αλλά δεν είναι διαθέσιμη στην πλατφόρμα. Πότε θα ανοίξει για προβολή;
Οι ταινίες του φεστιβάλ γίνονται διαθέσιμες στην online πλατφόρμα, τα μεσάνυχτα αμέσως μετά την πρώτη προβολή τους στις αίθουσες του φεστιβάλ. Επίσης δεν είναι όλες οι ταινίες του καταλόγου διαθέσιμες για προβολή στο online πρόγραμμα. Παρακαλώ συμβουλευτείτε τον πλήρη κατάλογο των online προβολών (Κατάλογος Ταινιών) από τη μπάρα πλοήγησης της πλατφόρμας. Η λίστα θα εμπλουτίζεται όσο πλησιάζουμε στις ημ/νίες της διοργάνωσης. Στις πληροφορίες κάθε ταινίας μπορείτε να δείτε και την ημερομηνία κατά την οποία γίνεται διαθέσιμη.
- Πώς ενεργοποιώ τους υπότιτλους;
Για να ενεργοποιήσετε τους υπότιτλους πηγαίνετε τον κέρσορα στο κάτω μέρος της οθόνης ώστε να αναδυθεί το μενού. Στα 3⁄4 περίπου της οθόνης (πάντα στο κάτω μέρος) υπάρχει το κουμπί cc. Αν το κλικάρετε θα ανοίξει το μενού των υποτίτλων και από εκεί μπορείτε να φορτώσετε τη γλώσσα της αρεσκείας σας.
- Η ταινία που θέλω να δω εμφανίζετε ως μη διαθέσιμη ή εξαντλημένη. Τι μπορώ να κάνω;
Αν η ταινία εμφανίζεται ως μη διαθέσιμη, τότε ίσως να μην έχει ανοίξει ακόμη το παράθυρο παρακολούθησής της (οι ταινίες γίνονται διαθέσιμες, τα μεσάνυχτα μετά την πρώτη προβολή τους στις αίθουσες). Ίσως επίσης γίνονται κάποιες αλλαγές στο προφίλ ή το αρχείο της ταινίας και ο τίτλος εμφανίζεται ως προσωρινά μη διαθέσιμος. Αν από την άλλη η ταινία εμφανίζεται ως εξαντλημένη, τότε δυστυχώς έχει εξαντληθεί ο αριθμός της διαθέσιμων ψηφιακών εισιτηρίων, όπως προκύπτει από τις συμφωνίες μας με τους κατόχους δικαιωμάτων. Υπάρχει τέλος η περίπτωση να έχει παρέλθει το χρονικό περιθώριο για το οποίο είναι διαθέσιμη η ταινία μέσω της πλατφόρμας online.aiff.gr. Οι περισόττεροι τίτλοι θα είναι διαθέσιμοι μέχρι και μία εβδομάδα μετά το τέλος του φεστιβάλ (ή μέχρι εξάντλησης των διαθέσιμων εισιτηρίων). Στους τίτλους για τους οποίους δεν ισχύει αυτό, θα υπάρχει ειδική σημείωση πάνω από το εικονίδιο της ταινίας.
- Προσπαθώ να ολοκληρώσω την αγορά μου αλλά λαμβάνω μήνυμα λάθους.
Η πλατφόρμα χρησιμοποιεί εφαρμογή τρίτου για τις ηλεκτρονικές πληρωμές. Για οποιαδήποτε σχετική πληροφορία μπορείτε να αναζητήσετε βοήθεια και εδώ. Η υπηρεσία παρέχει live βοήθεια (στα αγγλικά) 24 ώρες το 24ωρο μέσω τσατ, email (απάντηση εντός 24 ωρών) και τηλέφωνο (στα αγγλικά με μέσο όρο αναμονής τα 3 λεπτά).
- Προσπαθώ να δω την ταινία μέσα στις 24 ώρες από την αρχή του stream και μέσα στο διάστημα των 72 ωρών από την ενοικίαση, αλλά λαμβάνω μήνυμα πως η άδεια μου έχει λήξει.
Είναι πολύ πιθανό να έχει λήξει η άδεια για την προβολή της ταινίας στην πλατφόρμα online.aiff.gr. Μπορεί να έχετε ενοικιάσει για παράδειγμα την ταινία 2 μέρες πριν την απόσυρσή της και να ξεκινήσετε να την βλέπετε στις 23:00 της μέρας που προηγείται της αναγραφόμενης ημερομηνίας απόσυρσης. Αν η ταινία ξεπερνά τη μία ώρα σε διάρκεια δεν θα προλάβετε να ολοκληρώσετε την προβολή καθώς ακόμη και εν εξελίξει streams διακόπτονται μετά το πέρας της δηλωμένης μέρας και ώρας κατά την οποία ολοκληρώνεται η παρουσία της ταινίας ως διαθέσιμη στον ιστότοπο online.aiff.gr. To διάστημα αυτό υπολογίζεται από το σύστημα κάθε φορά που σας ενημερώνει για το εναπομείναν διάστημα της ενοικίασής. Αν για παράδειγμα ενοικιάσετε μια ταινία το μεσημέρι της τελευταίας της μέρας στο φεστιβάλ, στο προφίλ της πλέον τη βλέπετε ως διαθέσιμη για τις ώρες που απομένουν ως την απόσυρσή της αντί των “παραδοσιακών” 72 ωρών. Αν δηλαδή μιλάμε για ενοικίαση που τελείται ακριβώς μεσημέρι, στο προφίλ αναγράφεται πως η διαθεσιμότητα τελειώνει στις 00:01 της επομένης, αντί για το μεσημέρι τρία εικοσιτετράωρα αργότερα.
- Έχω έναν προωθητικό κωδικό για να δω μια ταινία με έκπτωση ή δωρεάν. Πώς τον χρησιμοποιώ;
Για να εξαργυρώσετε τον κωδικό σας επιλέγετε ενοικίαση της ταινίας που επιθυμείτε. Μόλις ανοίξει το παράθυρο για την πληρωμή μέσω κάρτας, κάτω από το πεδίο που αναφέρει την HD ενοικίαση και την τιμή, θα δείτε τη φράση “έχω έναν προωθητικό κωδικό” (ή “I have a promo code” αν χρησιμοποιείτε την αγγλική έκδοση). Κάνετε κλικ στο κουτάκι αριστερά για να ανοίξει το παράθυρο που σας επιτρέπει να γράψετε τον κωδικό σας και στη συνέχεια πατάτε “Εφαρμογή” (ή “Apply”). Το σύστημα σας ενημερώνει για την έκπτωση (για τους δωρεάν κωδικούς θα δείτε έκπτωση 100%). Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία η ταινία εμφανίζεται στο λογαριασμό σας.
- Έχω έναν προωθητικό κωδικό αλλά δεν λειτουργεί. Τι συμβαίνει;
Παρακαλώ ελέγξτε προσεκτικά τα ψηφία του κωδικού σας. Αν είναι όλα σωστά τότε είναι πιθανό ο κωδικός σας να μην αντιστοιχεί στο περιεχόμενο το οποίο επιθυμείτε να παρακολουθήσετε. Ορισμένοι κωδικοί αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες ταινίες ή τμήματα του φεστιβάλ. Μπορεί για παράδειγμα να έχετε έναν κωδικό που σας επιτρέπει να παρακολουθήσετε δωρεάν ή με έκπτωση κάποια ταινία από το Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα, αλλά να μην ισχύει για τα υπόλοιπα τμήματα του φεστιβάλ. Μπορεί ακόμη ο κωδικός σας να αντιστοιχεί για μία μόνο ταινία του τμήματος. Αν είστε σίγουροι πως ο κωδικός σας είναι σωστός και αντιστοιχεί στο περιεχόμενο, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας (δείτε τη σελίδα “Επικοινωνία” από τη μπάρα πλοήγησης).
Προβλήματα με το λογαριασμό
- Τι να κάνω εάν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου;
Απλώς κάντε κλικ στην επιλογή Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας στη σελίδα εισόδου στο λογαριασμό σας, εισάγετε τη διεύθυνση email που χρησιμοποιήσατε κατά τη δημιουργία λογαριασμού και θα σας αποσταλεί ένας σύνδεσμος για την επαναφορά του κωδικού πρόσβασής σας.